Návod na objednávanie na stránke www.oriflame.sk

Otvorte stránku: www.oriflame.sk

Kliknite na úvodnej stránke vpravo hore  na “Prihlásiť sa”

– treba zadať – registračné číslo a heslo
– heslom je Váš dátum narodenia a treba ho zadať v tomto formáte: DDMMRRRR.

Príklad: Váš dátum narodenia je 22.03.1970. Heslo zadáte 22031970 (neskôr si ho môžete zmeniť)

Kliknite na tlačítko “Prihlásiť sa”

Kliknite vpravo hore na “Rýchla objednávka”

Otvorí sa Vám stránka s názvom Rýchla objednávka.
Tu zadáte do políčok kódy a želané množstvo (ak si želáte viac produktov ako 1, prepíšte číslo v políčku).
Medzi políčkami sa pohybujte pomocou tabulátora alebo myši, nie pomocou klávesy ENTER.
Po vyplnení objednávky kliknite na tlačítko “Pridať do nákupného košíka” na spodku stránky.

Dostanete sa na stránku s názvom Nákupný košík

Tu môžete výrobky pridávať a vymazávať.
Pozor: Zníženie cien v rámci akciových ponúk sa Vám zobrazí v ďalšom kroku na stránke “Detaily objednávky”.
Kliknite na tlačítko “Pokračovať” ak ste už so stavom objednávky spokojní.

Dostanete sa na Detaily objednávky

Ešte stále máte možnosť pridávať a vymazávať výrobky.
Pozrite si aj časť Neprehliadnite! kde sú vypísané všetky výhodné ponuky, na ktoré máte nárok.

Vyberte si miesto dodania

Spôsob dodania môžete meniť pri každej objednávke.
Podľa zvoleného spôsobu dodania sa mení aj poplatok za doručenie.

– Zoznam Servisných bodov nájdete na úvodnej stránke v sekcii Hlavný panel / Objednávanie / Servisné body Oriflame.
– Zoznam pôšt nájdete na úvodnej stránke v sekcii Hlavný panel / Objednávanie / Zoznam pôšt

Vyberte spôsob platby

Dobierka – za tovar zaplatíte pri preberaní na Pošte alebo kuriérovi v hotovosti alebo v BalíkoBOXe platobnou kartou. (Pozor: v Servisnom bode sa nedá uhradiť objednávka, preto ak si zvolíte dodanie do Servisného bodu, tak si vyberte spôsob platby Platobnou kartou alebo cez Internetbanking.
Platba kartou (platba prebehne ihneď, Vaša banková karta musí mať vzadu trojmiestny bezpečnostný číselný kód)
Platba cez Internetbanking.

Kliknite na tlačítko “KÚPIŤ” 
Potvrdenie o Vašej objednávke Vám príde do mailovej schránky.

Návod na objednávanie cez internet

Kliknite na obrázok a stiahnite si prezentáciu do počítača zo stránky oriflame.sk. “Ako objednávať online – postup”

 

Poplatky za doručenie tovaru

Servisné poplatky Oriflame

* a POŠTU / BalíkoBOX

 

Časté otázky:

Zabudla som svoje registračné číslo.

Vaše registračné číslo je uvedené na tlačive Žiadosť o registráciu, na faktúrach a v e-maile, ktorý ste dostali po zaregistrovaní. Alebo môžete kontaktovať svoju sponzorku/sponzora (poradca/poradkyňa, ktorý/á Vás zaregistroval/a do Oriflame).

Aké je moje prihlasovacie heslo na stránke www.oriflame.sk?

Vaše heslo pre prvý vstup do systému je nastavené ako dátum Vášho narodenia vo formáte ddmmrrrr (napr. 27.05.1976 – heslo 27051976). Po prvom prihlásení si môžete heslo ľubovoľne meniť.

Zabudol som svoje heslo. Ako sa prihlásim?

Kliknite na linku „Zabudli ste svoje heslo?” a zadajte Vaše registračné číslo. Údaje pre prihlásenie Vám budú zaslané na Vašu e-mailovú adresu.

Kedy môžem objednávať cez internet?

Na stránke www.oriflame.sk môžete objednávať 24 hodín denne s výnimkou prelomu mesiaca a konca kampane. Na prelome kalendárneho mesiaca je internetové objednávanie v čase od 22:00 – 00:00 hod. vypnuté. V posledný deň kampane funguje internetové objednávanie do 22:00 hod.
Internetové objednávanie na novú kampaň sa spúšťa v prvý deň v čase 00:00 – 02:00 hod.

Čo je to Automatická dofakturácia?

Výrobky, ktoré sú v aktuálnej kampani akciové (platí pre kozmetické výrobky a doplnky V STÁLEJ PONUKE,) a nie sú momentálne na sklade, budú poradcovi archivované najdlhšie do konca nasledujúcej kampane. Znamená to, že poradcovi bude chýbajúci výrobok nabalený spolu s nasledujúcou objednávkou za pôvodnú akciovú cenu, ak s tým súhlasí. Výrobky z automatickej dofakturácie sú uvedené v nasledujúcej faktúre.

Automatická dofakturácia (ADO) na internete
Ak sa chcete pozrieť, resp. urobiť zmeny v ADO na internete, nájdete ju priamo pri spracovaní objednávky v druhom kroku: “Detaily objednávky” Ak chcete výrobok z dofakturácie úplne zmazať (aby sa už neobjavoval v ďalšej objednávke), je potrebné prepísať v stĺpci MNOŽSTVO na 0 alebo kliknúť na voľbu „VYMAZAŤ“.
Ak chcete zmeniť počet kusov (počet kusov sa dá iba znížiť), prepíšte počet kusov v stĺpci MNOŽSTVO.

 

(zdroj: www.oriflame.sk 2017)
0 Komentárov

Odpovedať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

2017 Veronika Vargová - nezávislá Oriflame poradkyňa. www.orikozmetika.sk nie je oficiálnou stránkou spoločnosti Oriflame Slovakia. Oficiálnou stránkou Oriflame je www.oriflame.sk

Redakčný systém WORDPRESS  ·  Webhosting Websupport  ·  Téma KLEO  ·  CRM systém pre Gmail STREAK

Ako spravovať facebookové stránky Kráľ Fanpage  ·  WEBINÁR 5 KROKOV, ako premeniť vášeň v online biznis

MENU

Prihlásenie na stránke www.orikozmetika.sk je určené pre členov Oriflame, ktorí sa zaregistrovali do Oriflame cez stránku www.orikozmetika.sk.Objednať je možné len na stránke www.oriflame.sk

alebo    

Zabudli ste Vaše prihlasovacie údaje?

Create Account