Najčastejšie kladené otázky o členstve a podmienkach. Máte otázku? Opýtajte sa nás

Aký je registračný poplatok a kedy sa platí?

Registračný poplatok je 3 €. Naúčtovaný je v prvej faktúre a firma tieto peniaze venuje na charitatívny projekt Farebné nemocnice. Pomáhame nemocniciam skrášľovať detské oddelenia alebo rehabilitačné zariadenia a prispievame na nákup prístrojového vybavenia týchto zariadení. Registračný poplatok je jednorazový, neobnovuje sa každoročne a zaplatíte ho až po zaregistrovaní.

Štartovací balík: V rámci registrácie získate ZDARMA Štartovací balík, automaticky s prvou objednávkou. Obsahuje 2 Katalógy na nasledujúcu kampaň, 2 katalógy Extra ponuky, Príručku pre poradcu, Cesta k úspechu – malé vydanie, Cenník. Pozn. Oriflame si vyhradzuje právo meniť zloženie Štartovacieho balíka.

Kde a ako sa tovar objednáva?

Tovar môžete objednávať niekoľkými spôsobmi: internetom na stránke www.oriflame.sk, e-mailom, telefonicky, osobne v Servisnom centre v Bratislave, v Servisných bodoch, faxom, alebo poštou. Najpohodlnejší a najrýchlejší spôsob je prostredníctvom internetu. Viac: https://orikozmetika.sk/objednavanie-predaj

V akej výške by mala byť moja objednávka?

Minimálna výška objednávky nie je stanovená. Ak Vaša objednávka bude aspoň v hodnote 60 bodov získate darček z programu Vitajte v Oriflame.

60 bodov je cca 48 € v PC (poradcovská cena)

cca 60 € v KC (katalógová cena)

Body výrobkov zistíte na stránke www.oriflame.sk alebo v cenníku.

Postup: Prihláste sa, Kliknite na Objednávanie, Cenník

Kedy sa platí za tovar?

Za objednaný tovar môžete zaplatiť pri preberaní kuriérovi v hotovosti, na Pošte alebo pri odosielaní objednávky platobnou kartou alebo cez internetbanking.

Viac informácií o objednávaní, dodávaní, reklamácii a platbe za tovar si môžete prečítať v Príručke pre poradcu. Kód: 117519

Môže môj tovar objednať alebo prevziať iná osoba?

Podrobnejšie informácie získate, keď sa prihlásite do časti pre poradcov, sekcia PREDAJ, Príručky a sprievodcovia a pozrite si Príručku pre poradcu (strana 8).

Musím spraviť objednávku z každého katalógu?

Objednávanie nie je povinné, takže nemusíte objednávať z každého katalógu. Katalóg vychádza každé 3 týždne, 17 katalógov (kampaní) ročne.

Čo sa stane, keď si jednu kampaň neobjednám? Vyradia ma z Oriflame?

Samozrejme, že nebudete vyradený.

Je len malá pravdepodobnosť, že z takej širokej ponuky výrobkov, zliav a noviniek si vaše zákazníčky nevyberú. Je dôležité hľadať si nový okruh zákazníkov. Z Oriflame budete vyradený až vtedy, keď si neobjednáte ani raz počas 17 kampaní.

Koľko zákazníkov by som mala mať?

Zákazníkov môžete mať toľko, koľkým dokážete poskytnúť kvalitné služby. Neskôr môžete zo spokojných zákazníkov vytvoriť nových kozmetických poradcov. Nových zákazníkov môžete získať cez spokojných zákazníkov, ich odporúčania a kontaktovanie v teréne.

Čo urobiť, ak sa mi tovar nepáči alebo by som ho chcela vrátiť?

100% záruka spokojnosti znamená, že tovar, ktorý zákazníkom nevyhovuje, môžu bez udania dôvodu vrátiť do 21 dní od vystavenia faktúry.

Tento obsah je len pre registrovaných členov patriacich do skupiny Veroniky Vargovej. Prosím prihláste sa: login.

0 Komentárov

Odpovedať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

2017 Veronika Vargová - nezávislá Oriflame poradkyňa. www.orikozmetika.sk nie je oficiálnou stránkou spoločnosti Oriflame Slovakia. Oficiálnou stránkou Oriflame je www.oriflame.sk

Redakčný systém WORDPRESS  ·  Webhosting Websupport  ·  Téma KLEO  ·  CRM systém pre Gmail STREAK

Ako spravovať facebookové stránky Kráľ Fanpage  ·  WEBINÁR 5 KROKOV, ako premeniť vášeň v online biznis

MENU

Prihlásenie na stránke www.orikozmetika.sk je určené pre členov Oriflame, ktorí sa zaregistrovali do Oriflame cez stránku www.orikozmetika.sk.Objednať je možné len na stránke www.oriflame.sk

alebo    

Zabudli ste Vaše prihlasovacie údaje?

Create Account